Klubmodul henter siden
(60) Klippekorthold torsdag (60)
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Info
Klippekortholdet (60)
      Torsdag 20.00 -21.00 i H-H- Hallens gymnastiksal
      Instruktør: Lena Markussen

Torsdagspower og "selvmassage" for M/K   5. sep. – 5. dec. 2019
Kom og vær med til en sjov time, hvor jeg garanterer sved på panden, hvis du selv vil.
Dette hold er både for mænd og kvinder der er til en god allroundtræning.
Power programmet vil være forskelligt fra gang til gang og kan være alt fra funktioneltræning, stationstræning, intervaltræning, forskellige styrkeøvelser med egen kropsvægt eller med div. Håndredskaber, så du bliver mere udholdende og stærk.
Den sidste del af time vil vi bruge massagebold, formrollers m.m. – hvor vi forsøge at komme hele kroppen rundt med ”selvmassage” hvilket giver en god effekt og gøre vores bindevæv mindre sejt og mere sundt. Vi tørrer ud med alderen. Dvs. det giver mening, når du med alderen fornemmer, at du bliver mere sej og har sværere ved at opretholde smidigheden. Ved at træne dit bindevæv vil du fornemme at din krop med det samme føles lettere, blødere og mere fri!
HUSK VAND, HÅNDKLÆDE OG GODE SKO.
Bemærk: Holdet køre også som fast hold fra 6. sep. – 6. dec. 2018 – se hold nr. 06

Skigymnastik   2. jan. – 6. feb. 2020
Skigymnastik er fortræning til den årlige skitur.
Man kan selvfølgelig deltage selvom man ikke er skiløber, da skigymnastik er god form for motion, hvor vi kommer igennem hele kroppen ang. kondition, styrke og balance.
Det er let at forebygge skader på skiferien ved effektiv og målrette skigymnastik. Samtidig med at du undgår skader, vil du også kunne nyde ferien mere, da du er blevet stærkere og mere udholdende gennem skigymnastikken.

Cirkeltræning   20. feb. – 26. mar. 2020
Her er der fuld knald på! Cirkeltræning i alle former, med og uden redskaber, på tid, indbyrdes konkurrence eller konkurrence med dig selv.
Vi arbejder på tid i skiftende stadioner med øvelser, der har fokus på både styrke og pulstræning.
Varieres fra gang til gang.
Super fed måde at træne på – du når ikke at blive træt af øvelsen, før en ny starter.
Køres individuelt, som makkerpar eller i små grupper alt efter deltagerantal.
Træningen giver: En stærkere krop, bedre udholdenhed, bedre kondition og en stor forbrænding.
Der er plads til alle M/K – øvede og uøvede i det tempoet er individuelt.
HUSK VAND, HÅNDKLÆDE OG GODE SKO.
Læs mere
Torsdagspower og "selvmassage" for M/K 5. sep - 5. dec. 2019, Skigymnastik 2. jan - 6. feb 2020, Cirkeltræning 20. feb - 26. marts 2020
Startdato
05.09.2019
Slutdato
26.03.2020
Tid/Sted
Torsdag 20:00-21:00 H.H. Hallens Gymnastiksal, .
Pris
0,00 kr.